19 Haziran 2009 Cuma

EY ŞEHİT

Nice kurbanlar verdik, vatana tarih boyu,
Kutsal emânet için, düşen cansın şehidim.
Bu toprağın bağrında, huzur içinde uyu,
Artık sen vatan oldun, vatan sensin şehidim.

Yağan yağmurda türkün, yellerde nefesin var,
Şırıldayan sularda, dinmeyecek sesin var,
Yurdun her köşesinde, gururun var, yasın var,
Meriçsin, Erciyessin, Ağrı, Vansın şehidim.Senin kurban olduğun, vatan bekçisiz kalmaz,
Arslan yatan toprağı, bilir, çakallar gelmez,
Dününden habersizin, yarınlarıda olmaz,
Hem bugünsün, hem yarın, hemde dünsün şehidim.

Seni anlamayanlar, ne anlarki vatandan,
Onlar başka şey bilmez, rahat içinde candan,
Ölüm onlara sondur, sana sıyrılış tenden,
Bırak ruhsuzlar seni, öldü sansın şehidim.

Yurda bahar gelende, açan güllerde varsın,
Ovada esen yelsin, yüce dağlarda karsın,
Toprağı vatan yapan, ruhtaki kutlu sırsın,
Gönüllerde duasın, şeref, şansın şehidim..

0 yorum:

Yorum Gönder